Klacht: Bestelling

op 25 juli 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Had voor 22 juli 2 vlaaien online besteld, de progresvlaai was binnen maar de kersen linzen vlaai niet, iets vergelijkbaars was er niet, dus kun je naar een andere winkel om gebak te halen, erg vervelend.
Waarom laten jullie niet weten als de bestelling er niet is, je moet immers telefoonnummer en mailadres doorgeven???
Ben 32 jaar woonachtig in Boxmeer en ook altijd trouwe klant van jullie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben zeer tevreden over de altijd vriendelijke groenteman Jan Bastiaansen , hopelijk wordt hij meegenomen naar de nieuwe Jan Linders in Boxmeer!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 09 augustus 2017 om 16:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is er contact geweest met deze klant

Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website http://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerry Wubbels-Bongers