Klacht: Bestelling

op 04 juli 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 3 maart een bestelling geplaatst tot op heden heb ik nog steeds mijn bestelling niet mogen ontvangen! 15 april heb ik aangegeven de bestelling te annuleren en mijn geld terug te willen hebben. Ik krijg geen respons op mijn appjes en emails, alleen dat de bestelling een pre order is en nog niet leverbaar is. Bestel nooit bij mode statement!!!! Het zijn oplichters

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden. Zo ga je niet met mensen om. Maar heb wel recht op een excuus en MIJN geld

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 09 september 2017 om 00:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke184