Klacht: Bestelling.

op 23 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb laatst iets besteld.. Het kwam uit China dus ik snap dat het slordig is aangegeven en ingetikt op welke straat of postcode afgeleverd zou moeten worden. De man die mijn bestelling bezorgde stond aan de verkeerde deur en belde mij op. Ik nam op en vertelde hem het goede adres, de bezorger zei dat hij het pakket er naar toe zou brengen. Hij was niet gekomen… Ik wacht nu al een paar dagen en het is nogsteeds niet binnen, met een paar keer het nummer terug bellen krijg ik nooit antwoord.

Gewenste Oplossing:

De bestelling binnen krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Van Boxtel, Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket uit China op 9 juni niet heeft ontvangen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent, helemaal omdat onze bezorger heeft aangegeven alsnog bij u langs te komen. Mijn excuses voor het ongemak. Als u de zending tot op heden nog niet heeft ontvangen, dan ontvang ik graag van u de barcode van de zending. Met deze barcode controleer ik graag voor u wat de huidige status is van uw zending. Als u deze niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 14:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Boxtel,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Hier hebben we geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Paike