Klacht: Bestelling 200110099

op 27 december 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Heer, Mevrouw,

Op 25-11-2017 heb ik bij jullie een bestelling geplaatst, onder bestelnummer 200110099. Helaas na een aantal mailtjes over waar mijn bestelling blijft, geen reactie op ontvangen. Graag zou ik het volledige bedrag terug gestort willen op mijn rekening.

B.v.d.

Met vriendelijke groet,

Giel

Gewenste Oplossing:

Volledige bedrag terug storten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 27 december 2017 om 17:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Giel,

Wat vervelend te horen dat je geen antwoord hebt gekregen, we vermoeden dan ook dat je een verkeerd e-mailadres gebruikt hebt. Het juiste e-mailadres is: klantenservice@brandeal.nl
Wanneer je deze order nog altijd wilt annuleren, stuur ons dan alsnog even een mailtje, dan maken we het direct voor je in order allemaal!

Met vriendelijke groet,

Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door gielvanpoppelen@gmail.com