Klacht: Bestelling (#182058) na twee pogingen nog altijd niet geleverd

op 04 mei 2017 over Janox.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 9 april heb ik een telefoon cover besteld. Op 14 april was deze nog altijd niet geleverd terwijl op de website stond dat deze direct leverbaar was. Blijkbaar was er een vertraging en kreeg ik 1 euro terug voor het ongemak. Op 18 april zou het product eindelijk verzonden zijn, maar op 27 april was het nog altijd niet ontvangen. Opnieuw gemaild met de klantenservice en ze zouden het product opnieuw verzenden. Op 29 april zou de cover opnieuw verzonden zijn. Vandaag, 4 mei, is het pakket nog altijd niet bezorgd en heb ik mijn geld terug gevraagd. Ik ben benieuwd.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik zo snel mogelijk mijn geld terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Janox.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Janox.nl nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht marcel013

3 maanden geleden - Inmiddels heb ik zonder verdere vragen het aankoopbedrag teruggekregen. Dit doet me me afvragen of het pakket überhaupt ooit is verstuurd. Het is in ieder geval tot tweemaal toe nooit ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door marcel013