Klacht: bestelling

Erika Horvath op 15 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede dag,
Ik heb een bestelling geplaatst, Tn.LZ998127087CN.
Hierbij de details: Nederland, Nederland

2021-08-26 12:44
Nederland, Nederland

2021-08-25 10:34
Nederland, arriveer bij het uitgaande zelfrijzende punt

2021-08-25 10:30
Nederland, arriveer bij het uitgaande zelfrijzende punt

2021-08-25 07:35
Nederland, Nederland Bezorging regelen

2021-08-25 07:10
Nederland, Nederland Bezorging regelen

2021-08-25 00:05
Nederland, is aangekomen bij het Nederland bezorgkantoor

2021-08-25 00:04
Nederland, het land verlaten via overschrijving

2021-08-25 00:03
Nederland, arriveren bij het Second Level Processing Center in Nederland

2021-08-25 00:03
Nederland, aankomst in het buitenland via overschrijving

2021-08-25 00:02
Amsterdam, heeft de douaneafhandeling van de plaats van levering afgerond

2021-08-25 00:02
Nederland, verlaat het Verwerkingscentrum in Nederland

2021-08-24 18:03
Nederland, douanevrijgave bij invoer buitenland

2021-08-19 14:00
Overzeese invoer douane blijft ter inspectie

2021-08-19 14:00
Verzonden naar de douane voor import overzee

2021-08-19 13:48
Verzonden naar de douane voor import overzee

2021-08-19 13:47
Aankomst in het verwerkingscentrum voor zendingen

2021-08-19 13:39
Aankomen op de plaats van levering

2021-08-13 20:16
De luchtvaartmaatschappij verzendt

2021-08-12 13:06
Receptie luchtvaartmaatschappij

2021-08-11 13:47
Guangzhou City, is afgeleverd bij de vervoerder;

2021-08-11 13:16
Guangzhou City, Aangekomen bij Guangzhou International Mail Exchange

2021-08-11 09:09
Guangzhou City, het verlaten van het Guangzhou International Mail Processing Center, de volgende halte van het Guangzhou International Mail Exchange Station

2021-08-10 15:09
Guangzhou City, Guangzhou International Mail Processing Center is rechtstreeks geëxporteerd;

2021-08-10 00:39
Guangzhou City, het verlaten van de Provinciale Internationale Weiwan Business Department, de volgende halte van Guangzhou International

2021-08-10 00:13
Guangzhou City, Provincial International Bay Business Department heeft ontvangen, met vermelding van: Shi Zhicong 2, telefoon: 17724217935

Ik wil weten waar is mijn bestelling!
Met vriendelijke groet,
Erika Horvath

Gewenste Oplossing:

Antwoorden op mijn vraag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 15 september 2021 om 17:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een door u te ontvangen importzending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik vind het erg jammer om te lezen dat u de zending vanuit China nog niet heeft ontvangen, mijn welgemeende excuses hiervoor. Aan de hand van de verzendcode heb ik onze systemen geraadpleegd. Volgens de gegevens is het pakket afgehaald van een afhaal-locatie in Diessen op 26 augustus 2021. Onze pakketbezorgers bezorgen op het adres dat op de zending staat of bij een afhaal-locatie in de buurt. Het spijt mij voor het ongemak. De afzender heeft het pakket naar een ander adres gestuurd. Helaas kan ik u hier niet mee helpen, want voor ons is het pakket correct bezorgd. Het beste is om even contact op te nemen met de afzender voor meer informatie een passende oplossing.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Erika Horvath

Heeft op 19 september 2021 om 10:17 geantwoord

Ik wil weten op welk adres mijn pakket bezorgd is.

Reactie van de melder van de klacht Erika Horvath

1 jaar geleden - Ik wil dan weten op welk adres mijn pakket bezorgd is.

Alle klachten die gemeld zijn door Erika Horvath