Klacht: Bestellig

op 02 juli 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb stone islandpolo bestelt dat is nu in maand gelden en ik krijg mij bestelen niet ieder keer zagen zo vertraging ok stort mijn geld dan lk hofnietmeer en lk heb nieuw uitlever datum ontvangen 22 juni ik wacht of daar waar is ok tot dan als jullie niet oplichters zijn

Niet

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Hafid Amghar

5 maanden geleden - Ik wil ander mensen laten wieten niet bij brandeal.nl bestelling

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 29 augustus 2017 om 09:28 geantwoord

Beste Hafid,

Onze excuses voor de vertragingen, deze betreuren wij ten zeerste. Wij hebben zelf geen voorraad, maar wij bestellen de producten bij de leverancier na afloop van elke aanbieding. Ondanks dat wij vooraf precies weten hoeveel items wij tijdens een deal kunnen aanbieden, kan het soms voorkomen dat de doorgegeven voorraad achteraf niet blijkt te kloppen. In zo’n geval kunnen sommige orders gedeeltelijk of in zijn geheel niet geleverd worden. Wij ontvangen de deel van de zending van onze leverancier op een later tijdstip. Helaas zijn wij in deze meerdere keren teleurgesteld door onze leverancier.

Gelukkig heb je je bestelling inmiddels mogen ontvangen! We hopen dan ook dat dit naar alle tevredenheid is geweest en wensen je nog veel plezier van je aankoop.

Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Hafid Amghar