Klacht: Besteling niet ontvangen

op 21 juli 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een jurk twee maanden geleden besteld en tot nu toe nog niet ontvangen.
Ik heb ze heel vaak geprobeerd te bellen maar dan wordt je meteen gevraagd om in plaats van dat een bericht te sturen. Dat heb ik ook een paar keer geprobeerd maar dat helpte ook niet.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijgt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 26 september 2017 om 16:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Ewa,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je een klacht hebt over Mode-Statements. We hebben onze administratie bekeken en zien dat er inmiddels een oplossing is geboden. Mocht je toch nog vragen hebben stuur dan een berichtje naar info@mode-statements.com.

Onze excuses voor de vervelende ervaring met onze shop!

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements.com

Alle klachten die gemeld zijn door Ewa555