Klacht: Bestelde pakken niet ontvangen, wel geroutineerd naar de verkoper

op 13 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb zaterdag en zondag in totaal 3 bestellingen gedaan.
Alle 3de pakketjes zouden maandag tussen 17:45 en 19:45 bij mij bezorgd worden. Vanaf 17:00 heb ik track
trace elke 10 minuten in de gaten gehouden, ook heb ik mijn pakketje bij de deur opgewacht. 17:57 zie ik in mijn tracktrace wij hebben u gemist.

Op mijn tracktrace zie ik dat ik de volgende dag, (vamdaag dus) mijn pakketjes kan ophalen vanaf 18:00, rond 16:00 kijk ik weer op mijn tracktrace bezorging is verhindert.

Ik bel DHL op, zij vertellen mij dat de afhaalservice waar mijn pakketje zou gebracht worden geen zaken met DHL meer deed en mijn pakketjes weer retour worden gestuurd naar de verkoper.

Het gaat om deze tracktrace codes:
JUN491599949030104722141
JUN491599949030104660413

Ik wil mijn bestelde pakketjes z.s.m. in huis hebben het gaat om de volgende tracktrace codes:
JUN491599949030104722141
JUN491599949030104660413

Dat de bezorger die mijn pakketjes maandag niet heeft bezorgd.

Een officiële waarschuwing krijgt of ontslag.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 13 mei 2020 om 12:43 geantwoord

Goedemiddag,

Wat vervelend om te horen dat u hierdoor uw zendingen niet heeft kunnen ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak.

Goed dat u dit bij ons meldt, zo kunnen wij hierin actie ondernemen om te voorkomen dat het nog een keer voorkomt.

Meldt dit ook vooral bij de verzender, zo kunt u met hen afstemmen hoe u uw zendingen alsnog kunt ontvangen.

Marlijn
Webcare DHL Parcel

Heeft op 13 mei 2020 om 17:34 geantwoord

Ik had de verzender al gesproken. Maandag en gister. Ik wil mijn pakketjes wel terug die retour zijn gestuurd naar de verkoper. Volgens tracktrace ligt het pakket nog in jullie sorteercentrum. Het zou fijn zijn als mijn pakketen ertussenuit gehaald worden en als nog bij mij wordt bezorgd. De verkoper alsnog kan vertellen dat de bestelde artikelen alsnog bij mij is bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door Priya28