Klacht: Bestelde laptop betaald niet gekregen

op 27 juli 2019 over LaptopDelivery in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb 2laptops besteld betaald krijg trake en tracé nummer maar post nl herkend het niet zelfs 2 verschillende nummers werd later gebeld ze hebben de laptops die ik besteld heb niet meer op voorraad zullen ze andere opsturen werd gezegd dat ik vanaf 17.45bij post nl mijn pakket kan traceren nou je weet het antwoord al zeker niet dus waardeloos bedrijf iedereen moet tegenwoordig keihard werken voor de centen waardeloos bedrijf

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug maar daar moet ik 30dagen op wachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar LaptopDelivery over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LaptopDelivery in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Vos3