Klacht: Bestelde kronen niet ontvangen

op 30 juni 2012 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb eerder vandaag 30 juni een bestelling gedaan voor 420 kronen voor het spel CV, het bedrag ad 25,31 is direct van mijn rekening afgeschreven echter de kronen worden niet bijgeschreven.
refnr 003000330227845 betaling M 540637/M 07657027 mijn rek. nummer is 107602733

Graag wil ik de 420 kronen voor CV ontvangen en anders wil ik het bedrag ad 25,31 euro teruggestort krijgen op mijn rekening. Graag een snelle afhandeling. Bij voorbaat dank.

Bericht van MOLLIE BV

5 jaren geleden - Geachte mevrouw anneliesd, Wij sturen u deze e-mail omdat u de gekochte producten via Facebook niet heeft ontvangen. Wegens een fout in het systeem kan het voorkomen dat wanneer u punten of kronen bestelt bij een game deze niet worden bijgeschreven. Echter ontvangt (wanneer deze fout zich voordoet) u in plaats van punten voor de game, Facebook credits. Deze credits komen dan in de plaats van de punten. Facebook credits zijn overal voor te gebruiken. U kunt bijvoorbeeld naar de desbetreffende game en dan opnieuw punten kopen. Echter in plaats van deze punten te kopen kiest u de betaaloptie “betalen met Facebook credits”. Uw Facebook credits worden dan ingeruild voor die punten. Dus in principe heeft u wel uw punten ontvangen maar dan in een andere vorm (Facebook credits). De Facebook credits vind u in Facebook account onder “Accountinstellingen” en dan betalingen. U ziet dan uw tegoed punten voor Facebook staan. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dit natuurlijk graag. U kunt contact met ons opnemen middels ons contactformulier: https://www.mollie.nl/bedrijf/contact/

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MOLLIE BV in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MOLLIE BV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MOLLIE BV

Heeft op 16 augustus 2012 om 14:29 geantwoord

uitleg gegeven hoe het gekochte product alsnog te gebruiken is.

Alle klachten die gemeld zijn door anneliesd