Klacht: Bestelde bloemen

op 13 augustus 2017 over Topbloemen.nl in de categorie Internetshops - Bloemen en planten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verleden week heb ik voor mijn 3 kinderen bloemen besteld 2 daarvan waren mooi en de derde was niet zoals ik had besteld het was een rommelige bos. En niet zoals op het plaatje stond, heb al vele malen bij u besteld en altijd was het goed en verzorgd, maar helaas deze keer ben ik niet tevreden, jammer ik had het boeket Sanne besteld maar het lijkt er niet op!

Gewenste Oplossing:

Ben meestal tevreden maar met deze bos niet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Topbloemen.nl

Reactie van de melder van de klacht W van Zon

4 dagen geleden - Heel jammer dat het boeket niet mooi was, heb het Sanne boeket uitgezocht maar dit is niet de bedoeling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Topbloemen.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W van Zon