Klacht: Bestelde artikel ontbreekt

op 04 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Koerier komt net aan de deur met mijn pakket, mijn vriend neemt hem aan en komt naar mij toe. Ik zag dat het pakket al een keer open was gemaakt (tape was losgetrokken en weer zogenaamd dicht geplakt). Ik ga kijken is het artikel wat ik had besteld gewoon weg!!!!??? Lagen alleen nog 2 proefjes in. Koerier stond nog voor de deur, dus gauw naar hem toegegaan en verteld dat er niks in zat. Hij ging toen iemand bellen en heeft het pakketje weer meegenomen. Nu moet ik wachten op een telefoontje. Ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen! Echt schandalig dat iemand het gewoon heeft gestolen….

Ik ben tevreden als ik zo snel mogelijk mijn bestelde artikel nog krijg en anders mijn geld terug krijg

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:26 geantwoord