Klacht: Besteld en betaald, geen goederen ontvangen, geen geld terug.

op 27 oktober 2011 over Equimatch in de categorie Sportwinkel

Ik heb op 4 augustus een bestelling geplaatst. Vlak hierna kreeg ik een bericht dat verschillende artikelen niet meer leverbaar waren terwijl ik deze nog wel kon bestellen op de site.

Daarom heb ik aangegeven enkele andere producten te willen bestellen in plaats van de niet leverbare voor een totaalbedrag van €90,18. Dit heb ik daarna direct overgemaakt.

Daarna kreeg ik weer een bericht dat enkele spullen niet leverbaar waren. Toen heb ik gezegd dat ik dan graag de wél leverbare spullen zou ontvangen en het bedrag van de spullen die niet geleverd zouden worden terug op mijn rekening zou krijgen. Dit kon, maar dat kon een maand duren. Toen heb ik gevraagd wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. Dit was op een vrijdag. De dinsdag erop zouden ze op de post gaan.

Aangezien ik de spullen dat weekend erop nodig zou hebben, leek dat mij op tijd.

Toen ik de spullen die donderdag nog niet in huis had heb ik een aantal maal gebeld maar werd er niet opgenomen, waarop ik gemaild heb dat ik de bestelling zou willen annuleren als de spullen niet vóór het weekend geleverd zouden kunnen worden.

Daarop kreeg ik enkele dagen later een mail terug dat de spullen verstuurd waren maar dat ze teruggehaald zouden worden (?) en ik mijn geld terug zou krijgen.

Toen kreeg ik na vele telefoontjes €52,50 op mijn rekening gestort. Raar bedrag,maar goed, het was in ieder geval iets.

Daarna ben ik weer aan het bellen geslagen en heb ik onder andere het hele mailcontact tussen mij en Equimatch opgestuurd omdat ze deze kwijt waren en niet meer wisten wat er nou eigenlijk aan de hand was. ik heb een bestelling gedaan op 4 augustus en deze betaald.Ik heb geen enkel product uit mijn bestelling ontvangen. Ik krijg een gedeelte van mijn geld niet terug en ik weet niet waarom ik de rest niet terug krijg. het is nu ruim 2,5 maand later.Ik krijg geen contact met Equimatch.

Mijn geld terug!

Alle klachten die gemeld zijn door Gertruud1984