Klacht: Besteld bij WWW.DROGISTERIJ.NET en pakket 3dagen te en beschadigd ontvangen.

op 29 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bestelling geplaatst op www.drogisterij.net
Zij beweren namelijk dat de volgende je bestelling word bezorgd. Volgens mij rekenen ze de 3extra dagen van DHL niet mee. Na 3 dagen aan het lijntje gehouden te zijn door DHL hebben ze mijn pakket geleverd. Deze was beschadig en er zat een nieuw laag tape omheen. Waarschijnlijk hebben ze mijn pakket geopend om te kijken of er iets waardevols in zat. Ik heb 3x telefonisch en 4x op klacht.nl een melding gedaan hierover maar DHL doet letterlijk NIETS met mijn klacht. Ze beweren zogenaamd dat ze klacht opgelost hebben op klacht.nl maar dit liegen ze. Ik heb ook bij andere klachten gekeken en ook daar hebben ze niets opgelost. Telefonisch hebben ze ook gelogen over levertijd tegen mij. Jammer dat DHL medewerkers moeten liegen voor hun inkomen. Van een onbetrouwbare partij als DHL kan je alles verwachten. Beste lezer, besef ook dat DHL al je gegevens zonder toestemming bewaard! Ze hebben je naw en ze weten bij welke webshops je besteld. Met deze gegevens kan er makkelijk opnieuw besteld worden op een nieuw adres of gekozen worden voor een ophaal locatie. Ook kunnen deze gegevens verkocht worden aan derde partijen. Ik heb doorgegeven aan DHL dat ik ze geen toestemming geef om mijn gegevens te bewaren en dat ik schriftelijk bevestigd wil hebben dat ze dit hebben verwijderd. Tot op heden hebben ze hier geen gehoor aan gegeven. Het is wettelijk bepaald dat ze toestemming nodig hebben om je gegevens te bewaren. Er is door DHL nooit toestemming gevraagd aan ons. Het is ook wettelijk bepaald dat ze verplicht zijn om uw gegevens direct te verwijderen wanneer u hierom vraagt. Ook hier geven ze géén gehoor aan.

Mensen deel opdrachtgever ook in je klacht op klacht.nl en deel dit bericht ook met opdrachtgevers van DHL. Zo verliezen ze opdrachtgevers en gaan ze in de toekomst klachten wel oplossen ipv erover te liegen.

Jammer dat WWW.DROGISTERIJ.NET met DHL werkt en zo klanten verliest. Ik hen op Google volgende recensie met 1ster geplaats over WWW.DROGISTERIJ.NET

…………
Zaterdag besteld en woensdag avond pas ontvangen!! Ik had de inhoud van het pakket direct nodig dus heb ik extra kosten gemaakt door de véél te late levering. Tegenwoordig kan je bij andere webshops in de middag bestellen en \’s avonds ontvangen.. Bij ontvangst was mijn pakket beschadigd ook! Ze werken trouwens met DHL en juist hierdoor moet je van 3/4 dagen levertijd uitgaan en niet geloven in \”vandaag besteld, morgen in huis\”. Ik bestel hier nooit meer! Ik bestel voortaan wel bij een concurrent die met een betrouwbare transporteur werkt.
…………………..

Zo zie je maar dat WWW.DROGISTERIJ.NET door samenwerking met DHL ook negatieve internet publiciteit krijgt en klanten verliest.

Ik ga trouwens alle 5 de klachten op klacht.nl uitprinten en als directieklacht indienen bij DHL. Aangezien ik geen oplossing geboden heb gekregen en ook geen oprechte excuses heb gehad zie ik niet hoe DHL zogenaamd mijn klacht heeft opgelost.

Beste lezer op Facebook en klacht.nl deel dit bericht en eis dat je gegevens worden verwijderd bij een onbetrouwbaar bedrijf als DHL. En als je waarde hecht aan je pakket en het op tijd wil krijgen kan je beter WWW.DROGISTERIJ.NET ook vermijden en bij een concurrent bestellen die met betrouwbare partijen werkt.

:) wanneer DHL stopt met liegen en mijn gegevens verwijderd uit hun systeem. Oprechte excuses aanbieden. Jullie gaan dit toch doen, daar zorg ik wel voor.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Goede middag mevrouw Lucyszyn, Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig om te vernemen dat u zo ontevreden bent over zowel onze bezorging als de afhandeling van uw klachten. wij pakken dit uiteraard zeer serieus op en willen u graag verder helpen. Daarom lijkt het mij goed om hier telefonisch contact met u over op te nemen. Ik wil u dan ook vragen om uw telefoonnummer door te sturen via een Facebook privébericht of ons e-mailadres: webcare_parcel@dhl.com met daarbij het referentienummer van uw klacht: 668231. Zo kunnen wij terugvinden waar het over gaat en hier contact met u over opnemen. Wellicht is het verstandig om tevens aan te geven welk moment u het beste schikt. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Natalia Lucyszyn

1 jaar geleden - Waarom verbaast het me totaal niet dat DHL nu opeens wel wil bellen en aan klachtenafhandeling wil doen? Waarom heeft DHL de afgelopen 5dagen niet inhoudelijk gereageerd op mijn (5 verschillende) klachten en nu opeens wel? Is dit omdat ik WWW.DROGISTERIJ.NL ook op de hoogte heb gebracht over de te late levering en leugens hierover. Is dit omdat ik al deze klachten op Facebook heb gedeeld en heb laten delen? Is dit omdat ik mensen laat weten dat DHL aan privacy schending doet? Is dit omdat ik klagende mensen vertel dat ze openlijk moeten klagen bij en over de opdrachtgever van DHL omdat DHL het verpest voor ze. Wat het ook is, blijkbaar begint het te werken. Ik hoef mijn nummer niet te via privé berichten of dergelijke te delen. Ik ben daar heel open over. Heb niets te verbergen of geen leugens (net als DHL) waar ik rekening mee moet houden. Jullie kunnen me bellen op 0619957601. Maar ik vermeld het volgende direct. U hoeft mij niet te bellen voor een slap excuus. Ik wil dat er inhoudelijk op mijn klacht word gereageerd en ik wil dat mijn gegevens verwijderd worden uit het DHL systeem. Dit wil ik schriftelijk bevestigd hebben en niet telefonisch. U mag gerust weten dat ik binnen een week vanaf nu een forum op radar zal zetten over deze kwestie als ik niet adequaat geholpen word met deze klacht. Consumenten mogen gerust weten dat ze DHL kunnen ontwijken met hun pakket leveringen door slim te bestellen. En degene die al in de DHL vallen zijn gelopen kunnen makkelijk goede klachten neerzetten waarin de opdrachtgevers van DHL ook benadeeld worden door DHL. In deze tijden waarin we met social media bedrijven zoals DHL van veel omzet af kunnen helpen omdat DHL liegt over leveringen en oplossingen moeten we dat ook doen. U weet mijn nummer nu. U mag bellen wanneer het u schikt. Waarschijnlijk zal dit over 3 dagen of 3 dagen te laat zijn omdat dit de DHL standaarden zijn.

Reactie van de melder van de klacht Natalia Lucyszyn

11 maanden geleden - U heeft vrijdag 17.10 waarschijnlijk gebeld zonder nummerweergave. Ik was niet in de gelegenheid om op te nemen. Ik was even naar beneden om een pakketje van de POSTNL heer op te halen. Eigenlijk is het pakketje niet van POSTNL maar van WWW.DEONLINEDROGIST.NL. Ik heb bewust voor www.DEONLINEDROGIST.NL gekozen omdat die met POSTNL werkt en zelfs dezelfde dag nog bezorgd. Beide zijn betrouwbare bedrijven. Ik heb niet bij WWW.DROGISTERIJ.NET besteld omdat ze met DHL werken en omdat DHL vol met Leugens 3 dagen vertraging toevoegt. We hebben nog even wat gepraat over koetjes en kalfjes met de POSTNL bezorger. Echt een vriendelijke, keurige man. Altijd netjes en keurig op tijd dit in tegenstelling tot de liegende DHL bezorger. Maar goed als jullie opnieuw willen bellen mag dat. Mijn nr is nog steeds 0619957601. Ps : link van deze klacht is uiteraard WEER naar jullie toekomstige ex klant WWW.DROGISTERIJ.NET gemaild.

Bericht van DHL

11 maanden geleden - Goede morgen mevrouw Lucyszyn, Zoals eerder al aangegeven nemen wij uw klacht zeker serieus. Wat betreft uw verzoek omtrent het verwijderen van uw gegevens; wij zijn hier mee bezig en zullen hier later op de dag op terug komen. Verder deelt u in uw bericht het vermoeden dat uw zending door DHL geopend is omdat hier iets waardevols in zou kunnen zitten. Ik kan u verzekeren dat dit niet de werkwijze van DHL is en pakketten absoluut niet door ons geopend zullen worden. Het lijkt mij dan ook niet de bedoeling aannamens te doen alvorens hier een onderzoek naar is afgerond. Aan het einde van de dag zullen wij contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Natalia Lucyszyn

11 maanden geleden - Ok even 2 punten. 1. Jullie nemen mijn klacht totaal niet serieus aangezien ik nog steeds niet ben gebeld en omdat jullie mijn gegevens nog steeds niet gewist hebben. Dit hebben jullie ook niet bevestigd. Volgens mij houdt DHL zich niet aan de privacywet Overigens heb ik extra kosten gemaakt door tekortkoming van jullie dienstverlening en ook hier hebben jullie niets mee gedaan. Geeneens fatsoenlijke excuses. Jullie hebben mijn klacht niet eens inhoudelijk behandeld totdat ik jullie 6x op klacht.nl heb gezet en klacht met jullie opdrachtgever WWW.DROGISTERIJ.NET en Facebook / Twitter heb gedeeld. Volgens mij heeft die 1 ster google waardering / review die ik door jullie tekortkoming aan WWW.DROGISTERIJ.NET heb gegeven wel voor een serieuze klacht afhandeling gezocht. De eerste 4 klachten heeft jouw collega zonder maar enig inhoudelijke reactie of directe excuses op -opgelost- gezet. Jullie hechten weinig waarde aan mijn privacy zie ik. Ik wacht nog tot eind deze week voor een schriftelijke bevestiging van verwijdering van al mijn gegevens en daarna zal ik beginnen met de eerste melding bij autoriteitpersoonsgegevens.nl Jullie gaan direct of indirect de kosten die ik heb gemaakt door jullie leugens en vertraging vergoeden. Dat beloof ik :) Het werkt niet zo dat jullie mijn pakket 3 dagen te laat geopend kunnen leveren en hier dan met zijn allen over liegen. 2. Je vind dat ik geen aannames mag doen? Begin daar dan eerst zelf mee en leer het je collega's ook aan. Ik heb op de 2de dag dat jullie WEER niet bezorgd hebben en ook geen briefje achtergelaten hebben jullie gebeld. Jouw collega heeft mij telefonisch verteld dat de bezorger geen scanner bij had en niets direct heeft gescand maar alles in 1 keer heeft gescand bij terugkomst. Ze heeft zelf toegegeven dat de kans er goed in zat dat hij niet is langsgeweest. Dit gesprek kan ik je toemailen indien je wilt. En de dag erna begon jouw collega met AANNAMES over de bezorger die wel zou langsgeweest zijn zonder dit op tijd gescand te hebben. Je eerst collega neemt telefonisch aan dat de bezorger niet aan de deur is geweest en je tweede neemt wel aan dat hij langs is geweest. Dus hou op met aannames. Ik NEEM AAN dat DHL mijn pakket heeft geopend in de hoop dat er wat te stelen zou zijn. Dit NEEM ik zo AAN omdat ik 3 dagen lang voorgelogen ben door DHL. Zowel telefonisch als op klacht.nl. Dit NEEM ik AAN omdat DHL al meer dan een week mijn persoonlijke gegevens niet WIL verwijderen uit haar systeem en mij geen schriftelijke bevestiging hiervan wil sturen. Dit NEEM ik AAN omdat DHL mij beloofd heeft telefonisch contact te hebben over mijn klacht en oplossing maar dat er tot op heden geen telefonisch gesprek heeft plaats gevonden. Ik heb het recht om dit allemaal AAN TE NEMEN omdat DHL tot nu toe alleen maar heeft geblunderd in deze zaak. Jammer dat WWW.DROGISTERIJ.NET dankzij DHL zo vaak in zoekmachines gevonden den zal worden met een link naar deze klachten omtrent de leugen van bezorgen op de volgende dag. Want dankzij DHL heeft ook WWW.DROGISTERIJ.NET gelogen tegen mij met levertijden. En ja ik ga ook deze reactie weer delen op Facebook en een link verzenden aan jullie toekomstige ex opdrachtgever WWW.DROGISTERIJ.NET

Reactie van de melder van de klacht Natalia Lucyszyn

11 maanden geleden - Ik bestel iets op WWW.DROGISTERIJ.NET die mij toezegt om de volgende dag mijn spullen te leveren. DHL doet hier 3 dagen over en houdt mij bezig met leugens. Overigens ontvang ik een geopend pakket. Ik heb betaald om dit product de volgende dag te gebruiken. Indirect heb ik ook voor de liegdienstverlening van DHL betaalt. Zowel WWW.DROGISTERIJ.NET als DHL komen de koopafspraken niet na. Jammer dat WWW.DROGISTERIJ.NET hier niets verkeerds heeft gedaan behalve het feit dat ze met de verkeerde partij DHL werken die te laat en GEOPENDE pakketen leverde. Dus ik ben hier misleid bij aankoop. Bol.com levert dezelfde dag nog als je voor 1200 uur besteld. En jullie doen er 3 dagen over. Ik klaag hierover en ik word voorgelogen en niet serieus genomen. Daarna merk ik dat jullie mijn persoonlijke gegevens uit het verleden ook nog zonder toestemming bewaren. Ik eis dat jullie dit verwijderen en ook hier geven jullie in eerste instantie geen gehoor aan. Dit terwijl jullie dit wettelijk VERPLICHT zijn. Jullie beloven telefonisch contact op vrijdag en nu dinsdag is dat er nog niet geweest. Dus over welke service of klachtafhandeling hebben we het?

Reactie van de melder van de klacht Natalia Lucyszyn

10 maanden geleden - Ik dacht dat jullie nog met een oplossing zouden komen..

Reactie van de melder van de klacht Natalia Lucyszyn

10 maanden geleden - Inmiddels een maand later en DHL heeft nog steeds niet gereageerd. Volgens hun beloftes zien ze in de eerste week van januari met een oplossing komen.

Alle klachten die gemeld zijn door Natalia Lucyszyn