Klacht: besteld betaald en nu al meer dan 2 maand gewacht

op 12 januari 2011 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 maand geleden ,wat babykleding besteld alvast voor sinterklaas ,maar een week later moesten ze een voorschot hebben.
Na dat gedaan te hebben ,nog niets . dus een email van waarom.
Zeggen ze het niet te hebben ontvangen ,dus weer een email dat het wel overgeboekt is en de datums erbij.
Weer een week wachten op antwoord ,ohja er werd nog een email naar mij verstuurd van een andere medewerken dat het niet was ontvangen .dus een kopie gestuurd van bank afschrift ……en dan kreeg ik bericht dat het na een andere afdeling was gestuurd .
en nu alweer meer dan 4 weken gewacht en nog niets

Gewenste oplossing

stuur eindelijk mijn bestelde goederen .

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 03 september 2015 om 08:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

OTTO heeft zich onlangs geregistreerd bij klacht.nl. Mocht uw klacht nog steeds actueel zijn horen wij dit graag van u.
U kan telefonisch contact opnemen via 0900-1901 of e-mailen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

OTTO
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hfarms