Klacht: besteld artikel beschadigd

op 22 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De bezorger heeft geprobeerd mijn pakket door de brievenbus te proppen. Daarbij is het pakket beschadigd en ook mijn artikel. Uiteindelijk heeft de bezorger het pakket afgegeven bij mijn buren (zo dat zij niet konden zien dat het beschadigd was.
Hoe dit nu verder op te lossen??

Als DHL dit volledig voor mij oplost, zonder dat ik daar heel veel moeite voor moet doen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 22 mei 2020 om 12:57 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat uw pakket tijdens het transport beschadigd is geraakt. Wanneer het artikel ook beschadigd is, kan u dit bij de afzender melden. De afzender kan dit dan bij ons claimen.

Excuses voor het ongemak.

Judith
DHL Parcel Webcare

Heeft op 29 mei 2020 om 16:06 geantwoord

Gelukkig heb ik net een bevestiging ontvangen van de verzender (Nordace) dat ze een nieuw exemplaar zenden. Ik hoop dat de bezorger zo slim is om het pakket niet weer door de brievenbus te duwen als er niemand thuis is. Sorry voor deze reactie, maar ik kan het nog steeds niet geloven dat dit is gebeurd. En dan ook nog het pakket durven afgeven bij mijn buren alsof er niks aan de hand is (pakket zo afgeven dat men niet kon zien dat het beschadigd was).
Ik ga ervan uit dat Nordace bij DHL de schade zal claimen.

Alle klachten die gemeld zijn door Judithvanbaaren