Klacht: Bestel een zoutmolen en krijg in de plaats deodorant geleverd

op 13 februari 2018 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Beste

De laatste tijd is er niks meer dan problemen bij de bijenkorf! 10/02 bestel ik een rode zoutmolen van le creuset. 12/02 wordt mijn pakket geleverd. Er zit geen rode zoutmolen maar een witte deodorant in! Dadelijk contact opgenomen probleem uitgelegd ze vragen om de deodorant terug te sturen maar ze kunnen niet zeggen waar de zoutmolen of wanneer ik mijn zoutmolen zou ontvangen. Vandaag krijg ik een mail waarop ze vragen om een foto van de deodorant te sturen! Halloo ga eens eerst achter mijn gewenste zoutmolen! Toen ik nogmaals vroeg of er meer info was over mijn zoutmolen wordt mij gezegd dat ik zodra de deodorant opstuur dat ik dan mijn geld terug zou krijgen. Als ik mijn geld wil waarom zou ik bestellen??? Ik ben niets met de deodorant maar zolang ik geen zoutmolen ontvang stuur ik die deodorant ook niet op. Als jullie geen moeite doen om mijn gewest artikel op te sturen dan doe ik ook geen moeite.

Mijn bestelde zoutmolen opsturen!

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bijenkorf

Heeft op 13 februari 2018 om 13:23 geantwoord

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 13 februari 2018 om 13:55 geantwoord

Beste

Ik heb niet gekozen voor de deodorant maar voor de zoutmolen,als medewerker niet het verschil weet tussen een zoutmolen en deodorant dan ligt de fout niet bij mij. Ik ga het niet retourneren want ik heb geen zoutmolen ontvangen. Ik wil echt geen hoger bedrag betalen voor een fout van jullie. Ik wil dat jullie eerst nagaan waar die zoutmolen is en als jullie bereid zijn om deze aan dezelfde prijs te verkopen dan stuur ik de deodorant ook op als retour. En plaats ik mijn bestelling opnieuw,alleen als ik de zoutmolen aan dezelfde prijs krijg. En trouwens zolang ik mijn zoutmolen niet heb ontvangen is mijn klacht niet opgelost! Dus mijn klacht is nog steeds niet opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Belyy