Klacht: zelf opdraaien voor hun fouten

op 15 juni 2010 over Best of shopping in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Korte samenvatting: Ik heb bij best of shopping de abtronix besteld in februari. Het apparaat was kapot en moest worden teruggestuurd. Er zou een nieuwe komen, die kwam pas in april. Opnieuw kapot, om over een schande te spreken. Meerdere keren gebeld (veel kosten) maar willen geen korting geven of belkosten betalen. Gezegd dat ik mijn geld terug wil. In mei pakket teruggestuurd, meteen gebeld of ze het hebben ontvangen. Binnen 30 dagen geld terug staat in de voorwaarden; dat is vandaag. Krijg precies vandaag een mail dat het pakket nu binnen is (!?) maar niet weten wat de bedoeling is; of IK contact op wil nemen!
De zoveelste keer gebeld en me nu beloofd (net als de andere keren) dat het geld er binnen twee weken opstaat. Echt belachelijk dat:
1. Je aan het lijntje wordt gehouden
2. Ze niets vergoeden
3. Je zelf allerlei kosten moet maken
4. Ik nu binnen 30 dagen NIET mijn geld terug heb
TERWIJL ZIJ TOT TWEE MAAL AAN TOE EEN PRODUCT LEVEREN DAT HET NIET DOET!!!

Gewenste oplossing

Ik wil dat er excuses gemaakt worden voor de vertraging, mijn volledige geld met verzendkosten en acceptgiro kosten terug wordt betaald en dat ik het geld terug krijg van mijn telefoonkosten!

Alle klachten die gemeld zijn door gedupeerde01