Klacht: KLACH OVER TERURNEREN

op 25 juli 2010 over Best of shopping in de categorie Online Warenhuizen

Mijn moeder heeft bestelling gedaan bij BEST OF SCHOPPING op 31-11-2009 maar eerst volgende dag heeft zij geretutneerd vanwege haar handkracht zwaar was.7 manden we proberen om uit te legen dat het artikel terug werd verzonden en de Best of Shopping begrijpt dat niet EN vervolgens kreeg mijn zij 7 maanden lang acceptgiro’s om te betalen voor garantie, de hele bedrag van het product of van LINDORFF €58,94 wat bedragen, en het is heel moeilijk om nog één keer tijd en zenuwen besteden weer uit te leggen dat mijn moeder gaat niks betalen voor iets dat ze zelf betaald om terug te sturen.Uiteindelijk na mijn veel keren gestuurde brieven per e-mail of per post, telefoontjes, papieren met terugzending bon, kreeg mijn moeder op 02-06-2010 een brief (na 7 manden) dat het artikel geannuleerd is. Dat vinden we erg belachelijk,
Vanaf maart ( vóór en na annulering ) tot nu toe krijgt mijn moeder ook van LINDORFF ene keer €52 12 en andere keren €58,99 aanmaningen, vroeger wisten we niet waarvoor is dat want we krege nog geen bevestiginsbrief over de returnering van het bestelling maar na annulering heb ik weer gebeld en pas daarna kwamen we uit dat €58,99 is het verzendkosten dat mijn moeder heeft €21,00 niet betaald daarom is het hoog geworden.
SCHANDE

Gewenste oplossing

i.p.v. 7 manden lang dat we tijd en stress en energie heeft besteed en voor de slordige werk van BESTOFSCHOPPING €58,99 van LINDORFF vernietige

Alle klachten die gemeld zijn door boomer