Klacht: Air Pannen

op 26 april 2011 over Best of shopping in de categorie Online Warenhuizen

In december 2010 de klacht gemeld dat de twee geleverde Air Pannen niet werken.Na deze klacht een aantal keren te hebben verzonden, kreeg ik het volgende antwoord:
Bedankt voor uw email. Onze excuses voor de late reactie. Hierbij delen wij u echt mede dat de email in behandeling is genomen. U heeft 1 jaar garantie en u heeft recht op nieuwe pannen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Best of Shopping.
Na een lange tijd nog steeds geen nieuwe pannen dus maar weer gemaild. Kreeg toen onderstaande melding retour:
BELANGRIJKE INFORMATIE : Best of shopping stopt definitief zijn activiteiten op 31 Januari 2011. De klantendienst blijft actief op volgend mailadres : [email protected] Wij werken de dossiers af, maar we kunnen in de toekomst geen omruilingen meer uitgevoeren, de enige oplossing voor de tegengekomen problemen is de terugbetaling van uw besteld product.
Op 05-02-2011 spullen aangetekend retour gestuurd en nu nog steeds geen geld retour ontvangen na belovingen van de klantservice Best of Shopping

Dat het geld retour zoals beloofd retour gestort wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door ingie0013