Klacht: beslagvrije voet te laag ingesteld

op 14 januari 2014 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

vandaag een brief gekregen, voor beslaglegging op loon. Hierin houdt echter GGn Tijhuis en Partner een beslagvrije voet van 137,44 per week, terwijl de wettelijke norm hoger ligt. Ze vergeten even, dat hij een kind heeft, en inwonend is. al die kosten, hebben ze niet berekend.. terwijl via een andere deurwaarder wel beslag is gelegd, op het goede bedrag. De deurwaarder was erg bot, en zei dat dit de wettelijke norm is..

Gewenste Oplossing:

dat de beslagvrije voet naar de goede hoogte wordt gezet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 14 januari 2014 om 16:34 geantwoord

Geboden Oplossing:

Verweer van betrokkene is aan de zaakbehandelaar voorgelegd. Ter bepaling van een juiste beslagvrije voet dienen de benodigde gegevens te worden overgelegd.

Heeft op 15 januari 2014 om 09:00 geantwoord

de klacht is helemaal niet opgelost, maar GGN wil dit niet op klacht nl hebben.. De oplossing van het bedrijf, dat er benodigde gegevens moeten worden verstuurd?? die zijn al bekend bij GGN. Echter hebben zij daar niet naar gekeken! Er is al beslag gelegd, en nu moeten we nogmaals de gegevens heen sturen, dit is wat omslachtig, ons inziens.. dat had voor de beslaglegging ook gevraagd kunnen worden. Echter is dit niet gedaan. ( al hadden wij dit wel al doorgegeven, aan betreffende kantoor)Dit is wat wij kregen als antwoord van GGN " Uw klacht op Klacht.nl -beslagvrije voet te laag ingesteld‏
GGN Tijhuis en Partners (s.huisman@ggn.nl)

Toevoegen aan contactpersonen

14-1-2014
Aan: ************@hotmail.com

Afbeelding van GGN Tijhuis en Partners

Geachte mevrouw/meneer,

Hierbij bevestigen wij u de ontvangst van uw verweer. Echter voor dergelijk verweer is klacht.nl niet het forum. >
> Voor de volledigheid zullen wij uw verweer nog wel intern doorzetten naar het betreffende team.
>
> Op klacht.nl zullen wij echter de klacht als opgelost afmelden.
>
GGN ".

Dit is dus niet opgelost, zo geven zij het alleen weer naar klachtnl,

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van GGN Mastering Credit beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door aster-mar