Klacht: beslagvrije voet te laag en heel mijn vakanitegeld ingepikt

op 17 mei 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

ik heb een klacht over ggn…ik heb een ww uitkering elke maand gaat daar 398,00 euro van naar ggn mijn beslagvrije voet is ooit berekend op 1100 euro en ggn heeft hem berekend op 817,00 euro ik kan daar niet van leven en bouw steeds meer schulden op ik heb al div malen gevraagd of mijn beslagvrije voet aangepast kan worden maar daar wil ggn niks van weten vandaag krijg ik een specificatie van het uwv van mijn vakantiegeld en dat is ook helemaal weg bijna 900 euro ik vind het niet normaal dat er in een maand 1.688,21 euro word ingepikt van een uitkering dit is het ene gat dichten met het andere ik kan van 817,00 euro niet eens mijn vaste lasten betalen eten etc ik kom steeds meer in de problemen en zie door de bomen het bos niet meer en volgens mij is er in 2014 een uitspraak geweest van de hoge raad wat betreft het vakantiegeld maar ggn heeft overal lak aan wat maakt hen dat uit dat ik al 2 weken geen eten heb en het ene gat gedicht word met het andere en ik mijn huur niet eens meer kan betalen bij de sociale dienst houden mensen meer over als ik mijn huur niet meer kan betalen zal ik mijn woning uitgezet worden vervalt mijn uitkering dan stoppen ook de betalingen aan ggn ze hebben overal lak aan als ze maar kunnen stelen toen ik bij het uitzendbureau werkte mocht ik 277 euro per week houden nu met een uitkering is het nog minder ik blijf dit niet pikken anders ga ik een klacht indienen bij de kamer van gerechtsdeurwaarders er moet een oplossing komen dit kan zo niet langer hoogachtend DHR NGP AAN DE WIEL

ik ben tevreden als ik wat van mijn vakantiegeld terug krijg en de beslagvrije voet moet omhoog

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 26 mei 2017 om 15:16 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben op 24 mei 2017 een brief u een brief toegestuurd met onze reactie op uw klacht. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze website. Mocht u nog vragen hebben omtrent de afwikkeling van uw klacht, dan kunt u deze stellen via https://contact.ggn.nl/.

GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door nico70