Klacht: Beslagvrije voet omzeiling, niet bijgewerkte documenten.

op 30 juli 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Al sinds vorig jaar Oktober hebben wij beslag van GGN. Hier werd tot 2x toe veelste veel beslagvrije voet ingehouden. Uiteindelijk een beslagvrije voet laten berekenen, en dit loopt dus al enige tijd.

Nu is het zo dat er nog 2 zaken bij GGN lopen. Ik had al eerder gevraagd om deze bij te voegen bij het beslag gelegde document omdat dat al het maximale is wat ingehouden mag worden, en dit word niet gedaan.

Nu werd er, naast de tig andere dreig brieven, weer een brief verstuurd met beslaglegging op inboedel. Dit kon alleen nog voorkomen worden met een regeling waarbij de 1e termijn direct van betaald moest worden. Dit gedaan (van mijn beslagvrije voet!!) en er werd een afspraak gemaakt op de 2 documenten. Nog geen maand later is het aflos bedrag ineens verdubbeld! En het verschuldigd bedrag is ineens bijna verdubbeld?!

Ook van het, tot nu toe gelegte beslag, klopt het totale afgeloste bedrag niet met wat hun zeggen.

Ik wil dat de 3 zaken worden verdeeld over het beslag, wat wettelijk gezien ook zo hoort. Beslagrije voet hoor je niet aan te komen, zeker niet met dreigen. Wij hebben ook vaste lasten en een gezin!

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 02 augustus 2017 om 15:05 geantwoord

Geachte heer of mevrouw, Wij hebben u zojuist per e-mail geïnformeerd over de afdoening van uw klacht. In verband met de wet bescherming persoonsgegevens is het niet mogelijk om op dit platform inhoudelijk op uw dossiers in te gaan. Voor meer informatie verwijs ik u naar de e-mail. Met vriendelijke groet, GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door O-klacht