Klacht: beslagvrije voet

op 21 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

ik heb bij jullie een openstaande vordering en jullie leggen al maanden aan een stuk door beslag. de telefoontjes van mijzelf en het uwv zijn volgens mij niet goed aangekomen , ik heb mijn mail adres duidelijk 4 x opgenoemd en gespeld en er komt hier niks binnen van formulieren over de beslagvrije voet , deze beslagvrijevoet had herberekend moeten worden omdat wij een gezin zijn van 2 kinderen en 2 volwassen en de beslagvrijevoet die jullie hebben die is voor een alleenstaande…ik zit met me handen in het haar vanwege mijn huurachterstand en nu kijk ik net bij uitbetalingen en ik moest nog maar 190 euro betalen aan jullie maar er kom 380 jullie kant op.
ik hoop dit netjes op te kunnen lossen en hoop dat jullie dit herberekenen zodat ik een deel van mijn huurschuld af kan betalen die hierdoor is ontstaan. mvg saskia

wanneer er gedaan word wat ik vraag . en das...gewoon te handelen zoals het hoort en niet alles innen in een gezin wat al krom ligt van de armoede... ik verwacht dat jullie herberekenen en de rest terug storten over deze maanden.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht saskia078

4 maanden geleden - Duurt erg lang antwoord krijgen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 24 augustus 2016 om 08:24 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u vandaag een brief gestuurd per post met de behandeling van de klacht. Deze zult u zo spoedig mogelijk ontvangen.

Mocht u vragen hebben dan kunt u met ons kantoor contact opnemen op werkdagen tussen 08.30 u en 17.00 u.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door saskia078