Klacht: Beslagvrije voet

op 20 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik heb meerdere malen verzocht om het bedrag dat ze teveel hebben ingehouden d.m.v verkeerde berekening beslagvrije voet terug te storten. Ik ben hier sinds februari mee bezig en ggn zegt dat ze niks hebben staan in hun dossiers terwijl ik toch echt met medewerkers van hun heb gesproken en die mij hebben toegezegd dat ze gaan terug betalen vanaf het moment dat ze beslag leggen.Nu krijg Ik een brief dat ze maar van 1 MAAND het bedrag terug gaan betalen terwijl Ik heb meerdere medewerkers heb gesproken die mij verteld hebben dat ze dit gaan herberekenen tot vanaf het moment dat ze beslag leggen en dit gaan terug betalen. Tot op Heden geeft dit alleen maar stress en lijkt het wel of de medewerkers een vuil spelletje spelen.

Ik wil hel geld wat al die tijd teveel is ingehouden terug gestort hebben op mijn rekening.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 27 mei 2016 om 10:30 geantwoord

Goedemorgen,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. De klacht is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Wij hebben u zojuist een email gestuurd waarin wij nadere informatie opvragen. Wij zullen bij deze de klacht als afgehandeld beschouwen en wachten uw reactie af.

GGN Mastering Credit

Heeft op 30 mei 2016 om 22:08 geantwoord

Helemaal geen oplossing. Ik wacht tot het geld op mijn rekening staat.

Alle klachten die gemeld zijn door Scarleg