Klacht: Beslaglegging op eigen huis niet teruggedraaid na betaling.

op 23 augustus 2011 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

In 2007 heeft GGN Amsterdam beslag op mijn huis gelegd. Na het betalen van het bedrag is er contact van mijn kant geweest over het beslag en is er aan mij medegedeeld dat het beslag eraf was. Ik ben/was ondernemer en heb soms krediet nodig bij de bank. Hierdoor zijn enkele projecten niet doorgegaan omdat de bank in dit soort gevallen mij in de kou laat staan ivm het beslag. Na de derde bank ben ik naar een financieel adviseur gestapt om ons te helpen. Wat bleek: Er ligt nog steeds beslag op uw woning. Ik weer bellen, sorry aangehoord en hopen dat ze doen wat ze zeggen. Vorig jaar was het jaar dat onze hypotheek verlengd moest worden. Eerst kregen we een brief van de bank dat ze ons niet meer als client willen hebben en dat we naar een andere hypotheekverstrekker moesten zoeken. Nu bleek weer dat het beslag op het huis niet was opgeheven. Lekker hoor als je voor de vijfde keer dit moet aanhoren.
Ten einde raad ben ik naar de Kamer van Gerechtsdeurwaarders gestapt om in ieder geval duidelijk te krijgen dat de deurwaarder fout zit en dat ik daarna de kosten hiervan bij GGN kan verhalen. In eerste instantie werd mijn klacht afgewezen, je weet wel die gasten houden elkaar de hand boven het hoofd, maar in tweede instantie kreeg ik gelijk. Op de zitting moest de eigenaar van GGN Amsterdam verschijnen. Ik heb nooit iemand zo op zijn rug zien krabbelen als hij. Hij heeft alleen maar onzin staan uitkramen en vooral leugentjes en aannames. Later heeft de rechter uitgesproken dat mijn klacht gegrond was en dat de eigenaar van GGN een berisping krijgt en een geldboete (die nota bene naar de staatskas gaat). De berisping schijnt zelfs zo zwaar te zijn dat als ie nog een keer deze fout maakt zijn beroep niet meer mag uitoefenen. Helaas is dhr Joustra niet van plan mijn schade zomaar te vergoeden en dwingt mij een civiele procedure te beginnen om de centen die het mij gekost heeft te verhalen. Erg duur tegenwoordig zo een advocaat. maar ja. Ik vindt deze fout van GGN zo erg dat het best wel slapeloze nachten en nare gevoelens bij mij heeft opwekt. Ben ondertussen geen ondernemer meer maar uitkeringstrekker door dit geklungel.

Mijn geleden schade vergoeden. Of nog een lotgenoot vinden die voor een volgende berisping zorgt zodat deze meneer niet meer dit `vak` mag uitoefenen

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 21 september 2016 om 11:01 geantwoord

Beste klachtmelder, deze klacht is in eerste instantie verkeerd op Klacht.nl geplaatst. Wij hebben uw klacht daarom helaas niet kunnen behandelen. Uw klacht is gedateerd, daarom gaan wij er vanuit dat uw klacht inmiddels via één van onze andere kanalen is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u uw klacht uiteraard nogmaals plaatsen zodat wij alsnog met een oplossing kunnen komen.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door fransrous