Klacht: Beslaglegging loon

op 21 oktober 2011 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik ben sinds lange tijd in geschil met Essent over jaarafrekening 2009. Inmiddels geen klant meer bij essent, maar ik wil inzicht in meterstanden van die periode. Recentelijk is mijn twijfel over de hoogte van de navordering verstrekt. Mensen van Nuon geven aan dat het verbruik zoals in rekening gebracht voor minimaal 3 gezinnen is en derhalve onmogelijk is. Essent geeft aan dit niet meer in te kunnen zien en mij te wenden tot GGN. Die laatsten hebben nu beslag gelegd op mijn loon met alle consequenties van dien. Tevens zetten zij beslagvrije voet op EUR 1100 (gebaseerd op bijstandsniveau) terwijl mijn vaste lasten (hypotheek, ziektekosten, 1ste levens behoefte met gezin van 4 personen en 2 kinderen) een stuk hoger liggen.Ondanks verwijziging naar het dispuut zetten zij alles gewoon door.

Ik wil per direct opschorting van beslag totdat duidelijk is gespecificeerd hoe vordering tot stand is gekomen. Dispuut moet opgelost worden alvorens over te gaan tot betaling.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 07 augustus 2012 om 09:34 geantwoord

Sinds enige tijd staat op de site van GGN vermeld wat u kunt doen als u een klacht heeft of het inhoudelijk niet eens bent met een vordering:

Alle klachten die gemeld zijn door jmrh