Klacht: Beslaglegging loon

op 19 september 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Hoe moet ik beginnen . Ik had een betalings regeling met GGN 8-2-2016 Afspraak was dat ik 25,00 euro per maand af loste . Ik had na 3 maanden weer opnieuw mijn bewijs op moeten sturen dat ik niet meer kon betalen . Dat heb ik helaas vergeten te doen . Nu in September hebben ze beslag gelegd op mijn uitkering ik ga nu bijna 100,00euro betalen per maand . Ik had al 325,00 euro afgelost en had niet zo veel meer open staan dat is nu te niet gedaan vanwegen de kosten van het beslag 200,00 euro . Dus ik ben weer terug bij af zo erg . Ik ben naar de Juridiche EHBO gegaan voor advies en kunnen niets voor mij doen . Omdat het mag .Vinden het wel erg jammer dat de GGN dit op deze manier heeft gedaan en me na al die maanden niet even een brief sturen om te herrinneren om de papieren op te sturen . Ik heb gebeld met de GGN en kreeg als andwoord dat ik me niet aan de afspraak heb gehouden . Maar heb wel elke maand betaald dat geld schijnbaar niet als welwillend bent om af te lossen . Nu ben ik weer een paar maanden bezig met aflossen plus 200,00 euro meer kosten erbij .Zo jammer dat ze zo met mensen omgaan . pffffff

Ik zou zo graag willen dat het loonbeslag er af ging en die 200,00 euro exstra kosten . Ik heb maar een uitkering en doe mijn best om af te lossen door de zorg met het Eigen risico is het bijna niet meer te doen . Maar kan niet zonder mijn medicijne vanwege mijn Rheuma die ik al vanaf mijn 28 jaar heb . ben er nu 62 .

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 19 september 2016 om 16:34 geantwoord

Wij hebben de klacht vandaag in behandeling genomen en een reactie per email verzonden aan de klager. In verband met de privacy van de klager kan er via deze website niet inhoudelijk gereageerd worden. Wanneer de vaste lasten niet voldaan kunnen worden vanwege het beslag, is het te adviseren de beslagvrije voet opnieuw te laten berekenen.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door joke1954@