Klacht: beslag vonnis 10 jaar geleden

op 25 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

van uwv brief gehad van beslag door ggn ggn gebeld wat is dat wij hebben een vonnis van 10 jaar gelden dus beslag zonder mij een oplossing te vragen of te bieden beslag gaat vlugger en brengt meer op hoofdsom 10 jaar geleden 1050 euro hun kosten erbij totaal 3000 euroinclisief executie kosten 677 euro 2 jaar later 1200 betaald maar weer eens 971 ececutie kosten erbij 2016 beslag gelegd 1100 euro excutie kosten erbij vraag je dossier op waar alles uit opgebouwd krijg je briefje van de kosten 3 keer zo hoog vraag je wat ze gedaan hebben voor die kosten gewoon is wettelijk mogen wij wat heb je gedaan brieven in de bus gedaan 5x betekent de laatste had ik reeds in mijn bezit zat erbij maar doen ze 2 maanden later nog maar een in de bus toch weer 140 euro verdiend ga maar door zo vraag je herberekening van de beslagvrije voet aan moet je alles inleveren is het zo goed ja is goed week later contact hoever zijn ze zijn er nog mee bezig 2 weken later krijg je bericht kunnen niet berekenen want het is niet gespecificeert genoeg moeten nog meer stukken hebben word stront ziek van dat groot K bedrijf je kunt er toch niets tegen doen en dat weten ze hun mogen alles en doen dat maar ook al te graag

Gewenste Oplossing:

mijn dossier heb en alles gespecificeerd kan nakijkenwat ze ook daadwerkelijk gedaan hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 27 mei 2016 om 08:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Vermeeren,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Deze is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Wij hebben u zojuist een email gestuurd waarin wij reageren op uw klacht. Wij beschouwen de klacht hiermee als afgehandeld.

Erop vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Heeft op 29 mei 2016 om 22:12 geantwoord

ben zelf ook op kantoor geweest op 27-05 de oplossing die hun mij schreven is het zelfde onzin als ze mij vertelde waardeloze onzinvraag gewoon om een gespecificeerde factuur en hun zien dat als bedragen invullen had een collega deurwaarder na laten kijken die schoot zelfs in de lach en kwam er geen wijs uit had mij opgeschreven welke stukken ik moest vragen kom je op kantoor zit daar zo,n iritante ......wijf krijg je nog grote smoel achter het dikke glas de gedrags regels gelden schuinbaar niet voor hun waren simpele vragen met dom antwoord staat op 2 maal vergeefs verslag vraag je wanneer antwoord weet ik niet is ingewikkeld om te kijken wanneer dat was en ik moest mijn eigen administratie bij houden hoeven hun niet te doen voor mij 3 keer betekend vraag je kopie proces verbaal te ingewikkeld om te vinden weet ze niet moet ik zelf maar bij houden 10 mei kopie gehaald van de stukken waar niks in staat alleen bedragen komen ze een dag later het orgineel in de bus doen van wat ik al had weer kassa 180 euro een beslag moet binnen 8 dagen aan mij betekend worden volgens de wet volgens hun wet hoeft dat niet mag ook 2 maanden later her berekening gevraagd alle stukken gegeven dacht ik teminste papieren van de huurbaas met mijn naam adres huurprijs en de nieuwe huurverhoging erbij niet goed moet orgineel huur contract zijn waarom niet goed is gewoon tijd rekken als alles straks geregeld is hoeft het niet meer dan is alles al gepakt dan hebben we het al denken ze natuurlijk proef berekening voor huurtoeslag erbij krijg ik niet is niet voldoende moeten orginele afwijzijzing hebben ik moet dus eerst iets aanvragen wat maanden duurd wat ik niet krijg dit staat in hun oplossing wat is er dus opgelost niks wat weet ik meer niks heb ik een specifikatie van de rekeningen nee dus wat is er allemaal gebeurd voor die dikke 2000 euro ik weet het niet en mag het niet weten dus al met al waardeloos k...t bedrijf dat alleen maar geld moet binnen harken je mag niemand spreken alleen zo,n maf wijf achter glas die niks weten en alleen kunnen zeggen hoeveel kom je nu betalen ben benieuwd of mijn advokaat ook zo word af gescheept en grote smoel krijgt

Alle klachten die gemeld zijn door dossier