Klacht: Beslag op ontroerende zaken

op 19 september 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik ben een alleenstaande moeder van 23 jaar, ik heb een zoontje van bijna 9 maanden. Ik studeer hart en heb bijna geen inkomen ( op me studiefinancering na) ik heb een brief gekregen van GGN Dat ze op donderdag 21 september tussen 08:00 en 15:00 beslag komen leggen. In deze brief staat ook vermeld dat ik binnen 2 dagen €967,20 moet betalen. En dat ik geen betalingsregeling kan treffen.
Ik ben hier zeer boos over. Nogmaals ik ben een alleenstaande moeder die studeert. Ik heb studiefinancering waar ik al bijna niet van kan rondkomen! En nu willen ze.beslag komen leggen op mijn spullen. Ik weet op dit moment niet wat ik moet doen.

Ik ben tevreden als ik een betalingsregeling kan treffen die ik elke maand kan voldoen. Ik heb studiefinancering ( die wettelijk niet wordt gezien als een vast inkomen)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 20 september 2017 om 11:45 geantwoord

Geachte mevrouw,

Vandaag heeft u telefonisch contact met ons gehad en uw dossier besproken. Het beslag is opgeheven en de deurwaarder zal op 21 september 2017 niet langskomen. Dit is u inmiddels bekend, echter melden wij het u nog even ter kennisname.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd.

Hoogachtend,

GGN Mastering Credit