Klacht: Beslag ontroerend goed

op 16 november 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Vandaag brief in de bus van GGN incasso vanwege vermeende schuld bij me zorgverzekeraar. Zeer vervelend verrast. Bedrag noch dossiernummers komen mij bekend voor. In de brief lees ik dat GGN aankondigt beslag te gaan leggen op mijn roerende zaken als ik niet per omgaande betaal.

Bij mijn weten zou je voorafgaand aan deze stap een deurwaarder aan de deur hebben moeten krijgen maar deze heb ik nooit gezien of gesproken.

Heb meerdere zaken vanuit mn zorgverzekeraar. (betalingsachterstand zorgverzekering) bij GGN gehad en deze paar keer aangekaart bij GGN. Gemaild, een verklaring ingevuld en afgewezen, daarna weer Gemaild, sinds dien niks meer vernomen. En nu ineens uit het niets een beslag. Begrijp dus ook niets van de inhoud en hoogte van dit bedrag. Gezien de hoogte van het bedrag is dit geen kwestie van weken geweest, maar zeker van maanden. Hoe kan het dat ik betreffende andere zaken regelmatig contact heb met GGN en dat ze mij hier nooit iets over hebben gezegd?

Als zn mijn voorgaande berichten beantwoorden, dat is 1. En 2 als ze dit beslag opheffen en gewoon akkoord geven voor de betalingsregelingsvoorstel die ik toen die tijd heb doorgegeven.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Sharonaaaa

2 weken geleden - Ik ben echt laaiend, vandaag tijd gehad ze te bellen. En mij maar wijsmaken dat ze een brief hebben gestuurd met een regeling. Omdat ik een mail had gestuurd met de vraag waarom ze niet akkoord gingen met m'n regeling die ik eerst had ingediend . En mij maar zeggen dat ze een brief hebben toegestuurd (zeggen ze vaker maar heb maar 1x een brief gehad van alle x dat ze beweren een brief te hebben gestuurd). Nu komt de deurwaarder toch langs tenzij ik betaal. Als ik de brief had ontvangen had was ik al een heel eind opweg met die regeling!!

7 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 28 november 2016 om 12:50 geantwoord

Geachte heer of mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld en wij hebben u per E-mail op de hoogte gebracht van de afhandeling van de klacht. Deze E-mail zult u binnen enkele minuten ontvangen.

Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u een fijne dag toe.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Sharonaaaa