Klacht: Beslag legging

op 25 september 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoi,

Er loopt bij mij al een tijd een beslag legging op mij salaris, als ik daar ggn informatie over vraag, krijg ik dat niet.

Als ik vraag wat het bedrag is wat ik totaal verschuldig bent krijg ik steeds een ander antwoord en komt er steeds meer bij.

Laatste keer kreeg ik antwoord er was nog een ander dossier met een andar bedrag.

Il wil graag weten waar ik voor me betaal en hoeveel ik moet betalen, en graag de bijbehorende docunenten ontvangen.

Ik ben nu bijna jaar verder en meerder keren contact met GGN. Ik word er een beetje gek van.

Na verkoop woning en scheiding heb ik een moeilijke periode achter de rug en wil verder, maar GGN maakt het moeilijk.

Het lijkt erop dat de nieuwe dossier worden aangemaakt zodat er meer incasso kosten berekent kunnen Worden. Ik woon al jaren niet op het adress wat ggn gebruikt. Heb de documenten niet ontvangen en weet niet eens waar het precies over gaat.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden met duidelijkheid eerlijkheid, en met het ontvangen van mijn dosier of dosieren. Weten waar ik voor betaal hoe lang en hoeveel. Volgens mij word ik voor de gek gehouden en als de documenten zou mogen ontvangen, kan ik dat gevoel los laten. Er word me steeds gezegd ik krijg het, maar gebeurt niks. Maar het geld weten ze wel te collecteren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van GGN Mastering Credit

2 maanden geleden - Geachte heer en/of mevrouw, Wij hebben u zojuist een privé bericht gestuurd. Wij zijn in afwachting van uw reactie. Met vriendelijke groet, GGN mastering credit

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van GGN Mastering Credit

2 maanden geleden - Geachte heer en/of mevrouw, Het adres wat u heeft opgegeven is bij ons niet bekend. Bent u recentelijk verhuisd? Zo ja, wat was uw oude adres? Met vriendelijke groet, GGN mastering credit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 03 november 2017 om 09:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw,
Wij hebben uw klacht van klacht.nl behandeld. Er is op 13 oktober 2017 een inhoudelijke reactie per e-mail naar u toegestuurd. Mocht u nog vragen hebben over uw klacht of andere vragen, dan vernemen wij dit uiteraard graag. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door Stayc