Klacht: beslag legging

op 14 juli 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

ggn heeft beslag op mn loon gelegd nu wilde ze mn huur kontrakt loonstrook enzv om mn beslagvrije voet te kunnen vast leggen ik alle gestuurd per post en per mail ik heb gebeld of ze alles hebben ontvangen kreeg telef de bevestiging dat alles in goede orde is ontvangen nu kreeg ik een Brief ze moesten het huurkontrakt nog hebben in middels ben ik al 3 maanden verder terwijl ik het dubbel heb op gestuurd en zolang ze dat niet hadden konden ze niks doen nu heb ik het weer op gestuurd en per mail nog maals op gestuurd ik heb meerdere mails gestuurd zou binnen 7 werkdagen bericht krijgen heb ik tot Heden nog niet Maar in die tussen tijd krijg ik wel Maar 785 euro waarvan ik aleen al 700 euro huur moet betalen ik vind dit echt niet kunnen het vakantie Geld hebben ze ook al zo Maar in gepikt

als de beslag vrije voet op een normale Manier wordt vast gesteld Maar dan wel zo dat men nog kann leven

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 09 augustus 2016 om 10:57 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door ronclement