Klacht: beslag gelegd, maar belasting heeft ook vordering en nu gaat ggn doorzetten

op 05 december 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

De ggn heeft beslag gelegd op loon, en nu heeft de belasting dienst ook een vordering gedaan, dit gaat voor alles, en weet de ggn ook. Ik dus alles opgestuurd en laten zien, dat ik schuld belasting heb, maar ggn met botte kop gewoon beslag doorvoeren, en hoe brengen hun je in de problemen?

Ik ben tevreden, als ik naar aanleiding van mijn inkomsten en uitgave en papieren vordering belasting mijn belag word ingetrokken, en een goede regeling kan treffen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 15 december 2017 om 14:46 geantwoord

Geachte heer en/of mevrouw,
Wij hebben uw klacht op klacht.nl vandaag behandeld. Wij hebben een inhoudelijke reactie per e-mail naar u toegestuurd. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens kunnen wij geen inhoudelijke reactie op deze site plaatsen. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
GGN mastering credit

Heeft op 15 december 2017 om 14:50 geantwoord

ben zeker niet tevreden, en ggn doet gewoon hun eigen ding zoals iedereen al zegt, en vriendelijk zijn ze zeker niet, en ga ook maar mijn stappen ondernemen, want gnn doet het ook, en kijken zeker al niet eens naar een bijzonder geval, als je wat meestuurt, en vervolgens gewoon nog een keer moet sturen

Alle klachten die gemeld zijn door debora07