Klacht: Beslag bankrekening en betalingregeling tegelijk

op 27 januari 2014 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

In december heeft GGN beslag gelegd op mijn rekening. Ik heb ze gelijk gebeld situatie uitgelegd(twee ontslagen, twee kleine kinderen, huurachterstand o.a.) dat er maar 3 euro op mijn rekening zat op 30 december. Zij zeiden papieren opsturen en we zullen een betalingsregeling voorstellen.

Onze inkomsten zijn nu 1181 en we hebben een huur van 816euro. Dit is nu meer dan jaar en onze spaargeld is op.

GGN krijgt van de ING te horen dat ik op 23 december 2600euro op rekening heeft(maar het is inmiddels 30 december en ik heb maar 3 euro).

GGN vraagt ING om het hele bedrag naar hun over te maken 850+. Het is inmiddels begin januari en dan is mijn WW gestort. Dus ING maakt geld over wat na de dag van beslaglegging is gestort op mijn rekening over naar GGN. (Terwijl dat niet mag, staat zelf in de documenten van GGN)

Ik GGN gebeld en ze zeggen dat ik geen papieren heb opgestuurd en ze zijn nog bezig een betalingsregeling aan het uit werken.

Vrijdag krijg ik een twee brieven van GGN. Eentje staat dat ik een betalingsregeling heb van 50 euro en de andere gaat over dezelfde dossier di is gesloten omdat ze de geld hebben gekregen.

Weer bellen, GGN zegt dat ze nog mijn huur spec. mist en als ik die op stuur. Berekenen ze een beslagvrije voet en ik krijg een gedeelte van mijn geld terug.

dit is geen grap voor mij. Ik heb sinds eind december geen geld.
Printscreen toegevoegd dat ik hierdoor in de min sta plus rente moet betalen omdat ik in de min sta(ik mag niet eens in de min staan). Nog bewijs dat ik geen 2700 had op mijn rekening meer op 30dec

Doen wat ze beloven en geld terugstorten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

GGN Mastering Credit

Heeft op 24 februari 2014 om 14:08 geantwoord

In één zaak is het bezwaar van betrokkene met redenen omkleed afgewezen en in de andere zaak is een tegenvoorstel voor een regeling gedaan.

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reactie van de melder van de klacht raq

3 jaren geleden - Het ging over een dossier van caryn. Gesproken met een andere incasso en die hebben mij geadviseerd een klacht in te dienen bij de kbvg. En dat zal ik doen. niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door raq