Klacht: Beschikbaarheid kamers

op 24 oktober 2011 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ik heb een bon gekocht voor een overnachting in 1 van de 46 Fletcher hotels naar keuze voor 2 personen. Toen ik deze wilde verzilveren kreeg ik te horen (via een telefoongesprek) dat ik dit alleen 12 dagen vantevoren kon reserveren. Dit was nergens terug te vinden toen ik de hotelbon kocht. Hierop heb ik 12 dagen voor de gewenste datum opnieuw geprobeerd te reserveren. Wederom was de gewenste datum en andere data niet beschikbaar. Hierop heb ik gebeld en ik heb te horen gekregen dat dit komt omdat ze de kamers niet vrij geven voor acties. Dit doen ze alleen af en toe wanneer ze een kamer over hebben. Dit doen ze dan ook pas een paar dagen van te voren. Het is nu dus voor mij zo goed als onmogelijk om gebruik te maken van de bon die ik heb gekocht.

Ik wil gebruik kunnen maken van mijn bon en hier een kamer mee kunnen boeken binnen een termijn van 14 dagen. Ik wil dat hiervoor de kamers gewoon beschikbaar worden gesteld.

Bericht van Fletcher Hotels

6 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Graag zouden wij van u vernemen welke bon u in uw bezit heeft, om samen met u naar een oplossing te zoeken. Daarom willen wij u vragen om rechtstreeks contact met ons op te nemen met ons via webcare@fletcher.nl. In afwachting van uw reachtie, verblijf ik. Met vriendelijke groeten, Fletcher Webcare Team.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 20 december 2011 om 15:55 geantwoord

Wij hebben deze gasten gevraagd om contact met ons op te nemen, omdat niet duidelijk is om welke actie dit gaat.

Alle klachten die gemeld zijn door michaelflierman@hotmail.com