Klacht: beschadiging pakketten

op 14 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onlangs zijn er 2 pakketten beschadigd aangekomen bij degene waar ik het naar had opgestuurd. Het gaat over 2 verzendingen naar het buitenland. Het was in een stevige karton koker verpakt en deze is helemaal kapot. Wat erg knap is.

Nu probeer ik al een tijd om hier een klacht / restitutie over in te dienen maar ik word van het kastje naar de muur gestuurd. Bij de ene service medewerker hoef ik geen CN24 in te vullen en bij een volgende weer wel.
Het probleem met het CN24 formulier is dat het ingevuld moet worden door de verzender die de zending van DHL heeft overgenomen in het land van bestemming. Maar ze weten niet waar ik dan moet zijn.
Hier blijft het op vast lopen. Ik heb geen idee wat ik kan doen en het zou fijn zijn als iemand mij dat kan vertellen.

Als ik een vergoeding heb ontvangen voor de beschadiging van de verzending en de verzendkosten krijg vergoed.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 september 2017 om 14:56 geantwoord

Goedendag,

Deze zendingen zijn vanuit Nederland naar Australie verstuurd volgens onze gegevens. Het is uiteraard te betreuren dat er een beschadiging is opgetreden bij deze zendingen. Ik adviseer u te gaan naar www.dhlparcel.nl en daar te zoeken in de zoekbalk naar claim formulier. Aan de hand van dit formulier zal er een onderzoek naar de beschadiging opgestart worden, en wordt u van de verdere afloop op de hoogte gehouden door onze claim afdeling.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door lwj