Klacht: Beschadiging pakket

op 09 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Onlangs heb ik een boek ontvangen. Jammer genoeg is het pakket beschadigd bij de buren afgeleverd. Het pakket en daarmee ook het boek (dat nergens meer verkrijgbaar is) is beschadigd geraakt.

Aangezien het boek nergens meer verkrijgbaar is. Zou ik graag schadevergoeding ontvangen voor de beschadiging.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 februari 2018 om 12:50 geantwoord

Geachte mevrouw Mohammad,

In uw bericht geeft u aan dat de inhoud van uw zending beschadigd is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat dit heel teleurstellend voor u is en bied u dan ook mijn welgemeende excuses aan.

Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. Wij gaan met een zo groot mogelijke zorg om met de post en ik kan me voorstellen dat u niet blij bent dat het anders is gelopen.

Ik zie dat uw boek is verstuurd als reguliere briefpost. Dat betekent dat het verstuurd is zonder een verzekering tegen schade of vermissing. Daarom kan ik de schade niet vergoeden. Voor eventuele compensatie raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door Marianna.M