Klacht: Beschadiging pakket

op 09 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs heb ik een boek ontvangen. Jammer genoeg is het pakket beschadigd bij de buren afgeleverd. Het pakket en daarmee ook het boek (dat nergens meer verkrijgbaar is) is beschadigd geraakt.

Gewenste Oplossing:

Aangezien het boek nergens meer verkrijgbaar is. Zou ik graag schadevergoeding ontvangen voor de beschadiging.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 09 februari 2018 om 12:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Mohammad,

In uw bericht geeft u aan dat de inhoud van uw zending beschadigd is aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat dit heel teleurstellend voor u is en bied u dan ook mijn welgemeende excuses aan.

Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. Wij gaan met een zo groot mogelijke zorg om met de post en ik kan me voorstellen dat u niet blij bent dat het anders is gelopen.

Ik zie dat uw boek is verstuurd als reguliere briefpost. Dat betekent dat het verstuurd is zonder een verzekering tegen schade of vermissing. Daarom kan ik de schade niet vergoeden. Voor eventuele compensatie raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Marianna.M