Klacht: Beschadiging net geleverd meubel + huren lift

op 19 oktober 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De mensen van Woonsquare hebben met de meubels gebracht.
Helaas ondervinden we een aantal problemen.

Het ergste probleem is de beschadiging op de Salontafel, het hout bladerde en er zitten putten en deuken in de poot, zie de foto\’s.

Ook hebben wij een til lift moeten huren omdat de verhuizens het dressoir niet naar boven wilde brengen.
Dit kost 100 euro, graag zouden wij deze kosten vergoed zien.
Toen wij in de winkel waren brachten wij maten mee van de trap, met de explicite vraag of de meubels gingen passen, anders namen we wat kleinere kasten.
Nadat de verkoper zijn meetlintje pakte zei deze dat het makkelijk moet lukken.
Nu de verhuizers hier net waren wilde ze het pertinent niet doen. Dus nu staan er nog 3 kasten in onze voortuin!!!

Het ergste, en ook het meest jammere vind ik de salontafel… Hier zouden we graag een reparatie of een korting voor zien.

Order nummer Order 163772

Gewenste Oplossing:

Zodra wij een korting ontvangen op de meubels, of dat de salontafel kosteloos word gerepareerd. Alsmede een vergoeding voor de lift

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht jessica15hh2

1 maand geleden - Ik heb nog steeds helemaal niets vernomen van het bedrijf helaas.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 24 oktober 2016 om 12:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door jessica15hh2