Klacht: Beschadiging eettafel en eetbank

op 10 augustus 2017 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Hoek van tafelblad beschadigd en eetbank zitting plooien in al na 2 weken pas te hebben en op de hoek deukje door verpakkingsmateriaal karton . Eetbank hoort zo zeggen zij dus wordt niets aan gedaan en er is een nieuwe tafelblad besteld die ik zelf dan moet omruilen. Ik had de keuze om toen nieuw te laten bezorgen wat voor mij best veel geld was of een bus via hun te huren voor€ 25,00 p/u ik had het laatste dus gedaan. Maar mag ik verwachten dat de meubels goed zijn en als er een klacht is en terecht dat zij het gaan oplossen en moet ik het zelf regelen. Dit is niet hoe je met klanten omgaat en als je een nieuwe eethoek koopt en er klachten zijn deze op lost. 1 eetbank moet in orde zijn. 2 tafelblad horen zij te ruilen. Ben je in de winkel om te kopen word je goed geholpen maar zijn er klachten dan hèb je een probleem.

Eetbank in orde is en tafelblad door printopdracht wordt geruild zoals het in dit geval hoort!!!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Bericht van Pronto Wonen

3 maanden geleden - Beste Thea, Je wordt het snelst geholpen als je een service melding invult via https://www.prontowonen.nl/service/index/form/ Via deze website worden er geen service meldingen behandeld. Vriendelijke groet

Reactie van de melder van de klacht Thea Schippers

3 maanden geleden - Weer een klacht ingediend via bovenstaande link dus ben benieuwd!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Thea Schippers