Klacht: Beschadigde verpakking en ontbreken van inhoud.

op 22 juli 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn klacht is: mijn Libelle is zoals gebruikelijk op tijd op donderdag per post ontvangen, echter de gesealde verpakking was opengemaakt en de opvouwbare libelle-tas, die meegestuurd zou worden, is verdwenen. Zo loop ik de aardig bedoelde attentie mis en ik weet niet of libelle deze nog in voorraad heeft.

Het gaat hier om stelen. Ik weet niet hoe hoog postnl EERLIJKHEID in het vaandel heeft staan en of er bij het personeel dit soort praktijken bekend is.
Ik ben. Tevreden als ik alsnog zo's opvouwbare Libelletas ontvang.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Veth, Uit uw bericht begrijp ik dat u de attentie mist die bij de Libelle in het plastic zat. Mijn excuses voor het ongemak. Echter kan het voorkomen dat post beschadigd raakt tijdens het verwerkingsproces. Denk hierbij aan het sorteren door onze machines. Graag hoor ik van u of u de Libelle heeft ontvangen met een excuusbrief. Normaal gesproken bezorgen wij een excuusbrief als post beschadigd is geraakt. Helaas is het niet mogelijk om onderzoek te doen naar de tas. Ik raad u daarom aan contact op te nemen met de Libelle. Wel is het mogelijk om een klacht te registeren. Graag zou ik daarvoor van u willen weten op welke datum u deze Libelle heeft ontvangen. In afwachting van uw reactie verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Veth, Onlangs hebben wij u via deze website om meer informatie gevraagd. Wij hebben tot op heden helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Graag ontvangen wij van u alsnog de benodigde informatie, zodat wij uw melding kunnen afhandelen. Mocht u deze informatie niet tijdig aanleveren, dan wordt uw melding over enkele dagen als afgehandeld beschouwd. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 25 juli 2016 om 13:39 geantwoord

Geachte mevrouw Veth,

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Heeft op 25 juli 2016 om 16:46 geantwoord

U heeft geen oplossing. U legt het probleem bij de afzender. Ik leg zelf wel contact met de afzender. Dus het probleem ligt bij jullie, maar jullie weten het niet op te lossen. Hier laat ik het verder bij.

Alle klachten die gemeld zijn door marialibelle