Klacht: Beschadigde spullen

op 14 december 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wacht al 2 weken op boormachine na zoveel e-mail en telefonische contact elke keer sorry.na 3 weken boormachine binnen plaats van een nieuwe krijg ik niet werkende en 2de handse boormachine en oude doos gewikkeld in een containerzak. Na binnen 1 dag gestuurd te hebben zeggen ze we hebben niks ontvangen 4 Keer bewijs opgestuurd na 1 week krijg ik te horen dat binnen 2 tot 5 werkdagen terug word gestort je raar het al niet dus nogmaaals contact ze zegt eerlijk mijn collega heeft het niet opgepakt weer wachten wachten en nog steeds mijn geld nog niet ontvangen mijn advies doe geen zaken met deze bedrijf

Gewenste Oplossing:

Nog niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 14 december 2017 om 13:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Budak,

Naar aanleiding van uw klacht hebben wij zojuist telefonischmet u gehad om dit met u te bespreken.

Wij betreuren het zeer dat u enige tijd heeft moeten wachten op uw terugbetaling en bieden u hiervoor nogmaals onze excuses voor aan. Wij hebben u voor het ongemak een extra compensatie aangeboden en naar verwachting zal dit binnen 2 tot 5 werkdagen zichtbaar zijn op uw rekening dat het is teruggeboekt.

Bedankt voor uw geduld en nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Mocht u verder nog vragen hebben, stel ze gerust.

Wij wensen u nog een prettige dag!

Met vriendelijke groet,

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Adnanb