Klacht: beschadigde post/ inhoud niet meer aanwezig

op 12 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op 31 augustus 2017, werd vanaf AH koningshoek te Maasluis, een enveloppe gepost met een Nederlands Vrijwilligers medaille in van de Koninklijke Landmacht. Enige dagen erna kreeg ik een envelop binnen die voor een gedeelte was geopend. De inhoud betrof alleen de verpakking van een noppenfolie. Nu weet ik niet of de envelop geopend is danwel beschadigd is door een of ander machine.
Mocht het laatste het geval zijn en de medaille gevonden worden, stel ik het op prijs dat ik de medaille alsnog ontvang.
Als bijlage stuur ik de foto’s van de enveloppe, het bonnetje waar de enveloppe gepost is en een foto hoe de vrijwilligers medaille er uit zie.
Mocht het eerste het geval zijn dan hoor ik van u hoe ik aangifte kan doen.
mvg

Wanneer ik mijn medaille terug heb.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 september 2017 om 16:05 geantwoord

Geachte heer Bonte,

Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending heeft ontvangen waar 3 medailles in zouden moeten zitten maar dat de envelop leeg is bezorgd.

Dit is zeker niet de bedoeling en ik wil u daarom mijn oprechte excuses aanbieden. Ik heb voor u een registratie aangemaakt dat dit gebeurd is. Verder kan ik hier geen onderzoek voor u opstarten, omdat het hier om een onverzekerde zending gaat zonder track en trace.

Ik adviseer u om contact op te nemen met de afzender. De afzender kan hier namelijk een navraag voor doen. Dan zal er in onze gevonden voorwerpen worden gekeken of de medailles daar liggen. Dit kan echter alleen de afzender voor u doen.

Alle klachten die gemeld zijn door john Bonte