Klacht: beschadigde pakketten, onbeleefde bezorger

Ankie Philipse op 16 februari 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

pakket achter kliko gedumpt, pakket doornat en opengescheurd voor de deur gezet, bezorger loopt hard weg, pakket platgereden voor de deur gezet, bezorger loppt gauw weg, pakket door brievenbus gewrongen waardoor beschadigd, bezorger maakt weer dat hij snel wegkomt.

Als mijn bestellingen heel aankomen en fatsoenlijk worden afgeleverd

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Jeetje dat klinkt niet best! Zou u mij traceernummers kunnen sturen van de pakketten waarbij dit is gebeurd? Dan kan ik zorgen dat deze klachten worden opgepakt! Met vriendelijke groet, Judith DHL Parcel Webcare

Reactie van de melder van de klacht Ankie Philipse

1 jaar geleden - Van het pakje dat achter de kliko lag is de doos al weg. Verder: van van Tilburg; 3SVTM000158497, van Medpets; 3SPET9071324968 en het kleinere pakje dat door de brievenbus werd gewrongen;3SALX000003349869. Het kan gebeuren dat er een deukje in een doos zit. Maar een doorweekte doos in de regen, wijd opengescheurd, met voor iedereen zichtbare kleding, dat gaat te ver. Met vriendelijke groet, A.Philipse.

Bericht van

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik heb de schade gemeld en de klacht doorgezet naar de lokale cityhub. Excuses voor het ongemak. Ik ga uit van normale leveringen in de toekomst. De afzender(s) kunnen eventueel contact opnemen met ons als de inhoud van de zending(en) beschadigd is. Hopelijk is dit niet het geval. U geeft aan dat één zending verdwenen is? Kun u het zendingsnummer van deze zending achterhalen? Dan kunnen wij dit voor u oppakken. Sorry voor het ongemak. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Mick DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 16 februari 2021 om 13:56 geantwoord

Goedemiddag,

Enige tijd geleden verzochten wij u om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op dit verzoek heeft gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. De contactgegevens vindt u op dhlparcel.nl onder het kopje Support.

Ashna

DHL Parcel Webcare