Klacht: beschadigde oprit door chauffeur post nl

op 21 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

beste

toen ik van het werk kwam wist mijn buur te vertellen dat 1 van jullie chauffeurs mijn oprit beschadigd heeft
deze persoon had niets verloren op mijn oprit en ten tweede ik heb niets besteld.mischien had een van de buren iets besteld en is dez dan bij mij komen aan bellen het enige nadeel is dat ik geen kentekenplaat heb.maar wel mijn buur die het gezien heefd .ik weet ook niet welke buur iets besteld heefd.u wist me te vertellen dat het traceernummer van een bestelbon zeer nodig is om te achterhalen wie deze man was
niet makkelijk hoor.ik weet dat u ook een beetje opzoekwerk kan doen door in jullie data te kijken wie er in de straat op 16/09/2016 geleverd heefd in de oudstrijdersstraat 49.
ik zal een klacht indienen met vluchtmisdrijf
in de hoop dat deze zaak opgelost geraakt.

met vriendelijke groeten

vande velde elvina.

ik zal pas tevreden zijn als de schade aan mijn oprit hersteld is

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 21 september 2016 om 13:08 geantwoord

Geachte mevrouw van de Velde,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me heel erg om te vernemen dat uw oprit beschadigd is geraakt.

Ik probeerde meer informatie te zoeken, maar ik zie dat u in België woont. Ik werk op de klantenservice in Nederland en heb geen inzicht of invloed op de bezorging in België. Ik adviseer u dit te melden bij PostNL België; http://postnl.be/be/pakketten/contact-opnemen-met-postnl

Alle klachten die gemeld zijn door fiangie