Klacht: Beschadigde levering

op 21 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste DHL,

Ik wil jullie ten eerste bedanken voor de snelle service, spijtig genoeg krijg ik vandaag een pakket van DHL dat hellemaal verminkt is. Inhoud van het pakket bevat ook beschadegingen.

Ik zou graag hier een oplossing voor willen.

In afwachting verblijf ik.

Gewenste Oplossing:

Echter zou ik me geld terug willen zodat ik een nieuwe bestelling kan doen met de hoop dat dit wel goed gaat. En natuurlijk daarnaast geen verzendkosten hoeven te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juni 2018 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig te vernemen dat uw zending met schade is aangekomen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Ik wil u adviseren de schade direct te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL de procedure bij ons opstarten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door KautarK