Klacht: Beschadigde kaart

Swmderks op 17 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij iemand is het grboortekaartje van once zoon nite aangekomen, omdat de kaart bij postal beschadigd is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag het adores dat op de envelope stoned, zodat we een niece kaart je kunnen sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 17 december 2019 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht] heeft over het geboortekaartje dat uw heeft verzonden en beschadigd retour is gekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Niet fijn dat u het kaartje beschadigd retour heeft gekregen. Ik heb mijn systeem geraadpleegd en zie dat er inmiddels al een klacht is aangemaakt en is doorgezet. Wanneer de envelop ook niet mee terug is gekomen, kunnen we ook niet zien naar wie het kaartje verzonden is. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Swmderks