Klacht: Beschadigde kaart

Swmderks op 17 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij iemand is het grboortekaartje van once zoon nite aangekomen, omdat de kaart bij postal beschadigd is.

Ik wil graag het adores dat op de envelope stoned, zodat we een niece kaart je kunnen sturen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 17 december 2019 om 12:43 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht] heeft over het geboortekaartje dat uw heeft verzonden en beschadigd retour is gekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Niet fijn dat u het kaartje beschadigd retour heeft gekregen. Ik heb mijn systeem geraadpleegd en zie dat er inmiddels al een klacht is aangemaakt en is doorgezet. Wanneer de envelop ook niet mee terug is gekomen, kunnen we ook niet zien naar wie het kaartje verzonden is. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Swmderks