Klacht: Beschadigde artikelen door hardhandige koeriers

op 15 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedeavond,

Ik heb een webshop en laat regelmatig poster gedrukt op aluminium platen bezorgen via mijn partner Drukwerkdeal. Zij maken gebruik van PostNL en van DHL. Ik heb al 6 keer een beschadigde plaat geleverd door DHL moeten laten herdrukken door Drukwerkdeal. Via PostNL zijn er 0 klachten binnengekomen.

Ik heb hier telkens overleg over met Drukwerkdeal, maar wil het jullie (DHL) ook eens persoonlijk melden. De staat waarin deze platen arriveren bij de klant is werkelijk schokkend (zie foto’s). Hoe kan het dat jullie koeriers (sommige dan) met zo weinig respect voor de goederen hun zendingen leveren.

De zending waar de foto’s van zijn is de volgende:
https://www.dhlparcel.nl/en/follow-your-shipment?tt=JJD00009005950423059302&pc=7872RM

Groet,

Wouter Rikken.

Gewenste Oplossing:

Wellicht de betreffende koerier aanspreken op zijn handelswijze, hoewel het een bedrijfsbreed probleem lijkt te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 december 2017 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag meneer Rikken,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u uw zendingen van Drukwerkdeal regelmatig beschadigd ontvangt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en het lijkt me dan ook zeker goed om dit uit te laten zoeken. Dit hoeft niet per definitie een probleem te zijn dat ligt bij de bezorger van een pakket. Het zou ook al eerder in het proces gebeurd kunnen zijn of wellicht een probleem met de verpakking kunnen zijn. U geeft aan hier al contact over te hebben gehad met de verzender van de pakketten. Die kan dit namelijk oppakken met DHL en hier een onderzoek naar laten starten. Op deze manier kunnen wij een oplossing zoeken en ervoor zorgen dat dit niet meer zal voorkomen.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door wouter1407