Klacht: Beschadigde artikel bezorgd gekregen.

op 09 augustus 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik wil een artikel retour sturen die ik beschadigd heb ontvangen naar vidaxl, maar ze zijn helemaal niet te bereiken. Ben al 3 dagen bezig met bellen en mailen maar geen gehoor.

Wanneer ze contact opnemen en ik hun artikel terug kan retouren en ik mijn geld ontvang.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

1 maand geleden - Beste heer/mevrouw, Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u een artikel beschadigt heeft mogen ontvangen. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan. Helaas kunnen wij aan de hand van deze gegevens geen bestelling voor u achterhalen om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn. Graag willen wij u vriendelijk verzoek om uw bestelnummer of e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst te sturen naar: feedback@vidaxl.nl. Zodra wij een van deze gegevens hebben ontvangen zullen wij zo snel mogelijk contact met u opnemen. Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Amelle